15 Aralık 2010 Çarşamba

E- Eğitimci-Yazar, Sn. Demir Ali GÖKER...


 E- EĞİTMENİMİZİN BÜYÜK OĞLU; KÖYÜMÜZÜN YETİŞTİRDİĞİ EĞİTİMCİ,  EDEBİYATÇI YAZAR DEMİR ALİ GÖKER’İN GÖRÜŞLERİ:

Kıymetli Meslektaşım Mehmet Bey,
           Gönderdiğiniz  “Nikah Yozgunları, Çürüme, Gurbetteki
Vekil, Sabır Bozgunu ve Kördöğüşü” adlı kitap çalışmalarınızı aldım.Bir anda tamamını taradım. Toplumsal ve güncel konulara parmak bastığını gördüm.
Bu konuları tesbitin ve seçimin, ilgililere çağrın, mesajların yerinde ve yüreklice.
Bu kanayan yara, çok düşünürün kafasını meşgul etmeli. Her gün daha da çürüyen ve kokuşan problemler, ülkesini seven herkesi düşündürmelidir.
Hele şehit kanlarıyla yoğrulmuş vatan topraklarının satılması değerli hukukçularımızı, yurtsever Türk insanını daha çok duyarlı kılmalıdır.
Ayrıca babamdan (eğitmenim), bizlerden söz ederek ilkokul yıllarına götürmen bizi fazlasıyla duygulandırdı. Hele köy okuluna “Çatak Üniversitesi” adını vermen o zamanki eğitim ve öğretimin bu güne göre ne seviyede olduğunu ifade etmen diğerleri gibi önemli bir tesbittir.
Sizi kutlar, başarılarınızın devamını dilerim.    
                       
                                                          Demir Ali GÖKER
                                                                                   İmza


Saygıdeğer Hocam;
Kitabım henüz taslak halindeyken ona gösterdiğiniz teveccüh, büyük bir edebiyatçı olarak şahsıma dönük yüreklendirici sözleriniz, özellikle de “Köyümüzden 5. bir yazar çıkıyor…!” diye büyük bir içtenlikle ve bir çocuk sevinci duyarcasına benimle onurlanışınızdan çok mütehassıs oldum. Ayrıca sizin bu vb. tutumlarınız beni sizden de çok onurlandırdı.

Sayın Hocam;
Burada hemen belirtmek isterim ki, “Çürüme” adlı bu kitap çalışmama, Eğitmen’imin (babanız) Köy’ümüz Çatak Üniversitesi (İlkokul) bina inşaatına Köylülerimizle elbirliği içinde başlanırken yapmış olduğu “ İnşaat Başlatım/Başlatma Konuşmasını” “Akıp Giden Zaman” adlı eserinizden alıntı yaptım. Yaptım; çünkü eğitim öğretimin önemi ve güzel örnekleri ortaya çıksın istedim.
Kısaca değindim hususlar ve de varlığınız için size minnet ve şükranlarımı sunuyorum; lütfen kabul ediniz.
Yine tekrarlıyorum ki, değerli eşiniz Sayın Düriye Göker Hoca’mla birlikte, sizlerin de bizim en büyük onurumuz olduğunuzu unutmayınız ve Allah’a emanet olunuz…!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder