15 Aralık 2010 Çarşamba

C- Sn. Bakanım; Nimet ÇUBUKÇU;


C-    AİLEDEN SORUMLU DEVLET BAKANI:
       SN. NİMET ÇUBUKÇU’NUN KİTABIMA İLGİSİ:

Bu kitap çalışmamız henüz bir doküman halindeyken, kendi bakanlıklarının çalışma alanları içinde yer alan bir çok konuyu irdelediği, sorunları ortaya koymakla kalmayıp, yeni, farklı ve ciddi yaklaşımlarla çözüm önerileri sunduğu gerekçesiyle çalışmayı Aileden Sorumlu Devlet Bakanımız Sn. Nimet Çubukçu’nun kendilerine posta yoluyla göndermiş, kitabın amacına hizmet bakımından yardım ve desteklerini istemiştik.
            Kendileri bakanlık sekreteri Sn. Hasan Aykut aracılığıyla 11.01.2008 günü beni telefonla arayarak çalışmayı bizzat incelediklerini belirtip, çalışmada belirlenen hususlarla ilgili olarak, gereğinin yapılması talimatıyla dokümanları bakanlığına bağlı Aile Araştırma Genel Müdürlüğü’ne  yönlendirdiğini, durumdan haberdar olmamı, gösterdiğimiz duyarlılık ve yaptığımız çalışmalar için tarafımıza teşekkürlerini iletmiştir.
Genel Müdürlüğün işaret edilen konularla ilgili olarak gereğini yapacağına olan inancım tamdır. Böylece bu çalışma henüz tamamlanmadan amaçladığımız toplumsal fayda işlevini görmeye başlamış olacaktır.
Bu durum ise beni elbette çok mutlu etmiştir.
Sn. Bakanım Nimet Çubukçu, anılan nedenlerle, sizlere asıl ben teşekkür ediyorum; lütfen kabul buyurunuz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder